پنج شنبه ۲۷ اَمرداد ۱۴۰۱
 
جذب ۸۰ میلیارد تومانی اعتبار دولتی برای توسعه بندر امیرآباد دیدار مدیرکل بندرامیرآباد از خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران برحمایت و ارائه خدمات در حوزه های مختلف به ایثارگران تأکید کرد حمل و نقل ریلی بندرامیرآباد بر اساس برنامه های مدون و جاری توسعه می یابد / بندرامیرآباد به دنبال ثبت رکوردی چشمگیر در حوزه حمل و نقل ریلی بازدید فرماندهی یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی از بنادر امیرآباد و نکا رشد 115 درصدی ترانزیت کالا از طریق بندرامیرآباد / تشکیل کارگروه تخصصی افزایش جذب کالا و تسهیل فرآیندها / کریدور شمال-جنوب؛ مسیری موثر برای کم اثر کردن تحریم ها پیام مدیر کل بندر امیرآباد به مناسبت فرارسیدن روز ملی دریای خزر سرمایه گذاری بیش از 19 هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در بندرامیرآباد / احصاء چالش های سرمایه گذاری در بندرامیرآباد / رویه جدید سازمان بنادر درخصوص سنجش صلاحیت شرکتهای سرمایه گذار / ضرورت تعیین تکلیف بازنگری قراردادهای سرمایه گذاری در موعد مقرر بندرامیرآباد یکی از برنامه های استراتژیک دولت جهت راه اندازی کریدور شمال – جنوب / ایران به دنبال جایگزین کردن مسیر بنادر شمالی برای ترانزیت کالا با کشورهای حوزه CIS / تأکید بر تسهیل فرآیند های صادراتی کالا / ضرورت توسعه زیرساخت های حمل و نقل جاده ای از بندرامیرآباد به بندرشهید رجایی و بالعکس پیام تسلیت مدیرکل بندرامیرآباد به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی
برگزاری سمینار مدیریت فرآیندهای کسب و کار(BPM) در بندر امیرآباد
سمینار آموزشی آشنایی با مدیریت فرآیندهای کسب و کار(BPM) با حضور کارشناس اعزامی سازمان بنادرودریانوردی در بندرامیرآباد برگزار شد.

 

به گزارش واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی ؛ معاون طرح و توسعه بندرامیرآباد هدف از این سمینار آموزشی را شناسایی ، اصلاح و یکپارچه سازی فرآیندها ، چگونگی تهیه گزارش ها و پایش کارایی‌ کسب‌ و کار عنوان کرد.

حسین عظیمی همچنین ناسازگاری و عدم کنترل بین واحد ها را از چالش های موجود عنوان و بر بازنگری اساسی در نگرش های موجود در این زمینه و انعطاف پذیری در برابر تغییر و تحولات جاری تأکید کرد.

بنابراین گزارش، جلیلیان از کارشناسان اداره مهندسی فرآیندهای سازمان بنادرودریانوردی در این سمینار، با بیان اصول و ساختار مدیریت فرآیندهای کسب و کار گفت یکپارچه سازی فرآیندها ، هماهنگی بین واحدها و افزایش رضایت مشتریان از مهمترین مزایای این سیستم می باشد.
لازم به ذکر است جزوه های آموزشی مربوط به این سمینار قبلا در اختیار کارکنان بندر قرار گرفته بود که بر اساس آن سوالاتی طراحی و به شرکت کنندگان  به قید قرعه جوایزی اهدا شد.


برگزاری سمینار مدیریت فرآیندهای کسب و کار(BPM) در بندر امیرآباد
 

۱۹ تیر ۱۳۹۶ ۱۱:۴۵
کد خبر : ۳۹,۰۶۸