سه شنبه ۲۵ اَمرداد ۱۴۰۱
 
پیام مدیر کل بندر امیرآباد به مناسبت فرارسیدن روز ملی دریای خزر سرمایه گذاری بیش از 19 هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در بندرامیرآباد / احصاء چالش های سرمایه گذاری در بندرامیرآباد / رویه جدید سازمان بنادر درخصوص سنجش صلاحیت شرکتهای سرمایه گذار / ضرورت تعیین تکلیف بازنگری قراردادهای سرمایه گذاری در موعد مقرر بندرامیرآباد یکی از برنامه های استراتژیک دولت جهت راه اندازی کریدور شمال – جنوب / ایران به دنبال جایگزین کردن مسیر بنادر شمالی برای ترانزیت کالا با کشورهای حوزه CIS / تأکید بر تسهیل فرآیند های صادراتی کالا / ضرورت توسعه زیرساخت های حمل و نقل جاده ای از بندرامیرآباد به بندرشهید رجایی و بالعکس پیام تسلیت مدیرکل بندرامیرآباد به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی پیام تبریک مدیرکل بندرامیرآباد در آستانه فرارسیدن روز خبرنگار پیام مدیرکل بندرامیرآباد به مناسبت بازگشت پیکر مطهر سردار شهید حاج رحیم کابلی موفقیت اداره کل بنادرودریانوردی امیرآباد در ممیزی مراقبتی سالانه برگزاری مراسم سوگواری شهادت سالار شهیدان در بندر امیرآباد سومین قله مرتفع ایران زیر پای کوهنوردان بندرامیرآباد تقدیر از همیاران ناجی اداره کل بنادرودریانوردی امیرآباد
برگزاری سومین سمینار مدیریت فرآیندهای کسب و کار(BPM)  در بندر امیرآباد
سومین سمینار آموزشی آشنایی با مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPM) با حضور کارشناس اعزامی سازمان بنادرودریانوردی در بندرامیرآباد برگزار شد.

به گزارش واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی ؛ مدیربنادرودریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با بیان اینکه هدف از این سمینار آموزشی طراحی و پیاده سازی BPM در سازمان بنادر و دریانوردی می باشد گفت مدیریت فرایندهای کسب و کار  یک رویکرد یکپارچه می باشد که هدف آن، بازنگری فعالیتهای کلیدی سازمان در قالب فرایندهایی است که سازمان را قادر می سازد با ارزیابی مداوم، ارزش بهینه ای را برای سازمان و مشتریان نهایی خلق کند.

مهندس سیاوش رضوانی مدیریت فرایند کسب و کار را  یک رویکرد مدیریتی فرآیند محور در سازمان ها دانست که با سازماندهی وظایف سازمانی به شیوه ای بهینه ، به کاهش هزینه کل، کنترل ریسک و حفاظت از مالکیتهای ذهنی کمک می کند .

وی   با اشاره به اینکه شناسایی و مدلسازی فرآیندها یکی از گامهای مهم و حیاتی پیاده سازی BPM  درسازمانها می باشد بر مدلسازی فرایندها با هدف شناسایی و رفع مشکلات  موجود جهت پیدا کردن راهکارهای مناسب  تأکید کرد.

در ادامه این سمینار خانم دکتر امیری از کارشناسان اداره مهندسی فرآیندهای سازمان بنادرودریانوردی با بیان اصول و ساختار مدیریت فرآیندهای کسب و کار ، به تبیین چرخه حیات و  تقسیم بندی چارچوبهای پیاده سازی مدیریت فرآیندهای کسب وکار بر اساس دیدگاه های مختلف از قبیل دیدگاه ملان ، مدل ایزو 9001 ، مدل APQC ، مدل BPMN وگروه اجرایی بین المللی خودرو IATF پرداخت.

لازم به ذکر است جزوه های آموزشی مربوط به این سمینار قبلا در اختیار کارکنان بندر قرار گرفته بود که بر اساس آن سوالاتی طراحی و به شرکت کنندگان  به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

 

 برگزاری سومین سمینار مدیریت فرآیندهای کسب و کار(BPM)  در بندر امیرآباد

برگزاری سومین سمینار مدیریت فرآیندهای کسب و کار(BPM)  در بندر امیرآباد  


۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ۱۴:۰۱
کد خبر : ۴۱,۲۹۲