سه شنبه ۲۵ اَمرداد ۱۴۰۱
 
پیام مدیر کل بندر امیرآباد به مناسبت فرارسیدن روز ملی دریای خزر سرمایه گذاری بیش از 19 هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در بندرامیرآباد / احصاء چالش های سرمایه گذاری در بندرامیرآباد / رویه جدید سازمان بنادر درخصوص سنجش صلاحیت شرکتهای سرمایه گذار / ضرورت تعیین تکلیف بازنگری قراردادهای سرمایه گذاری در موعد مقرر بندرامیرآباد یکی از برنامه های استراتژیک دولت جهت راه اندازی کریدور شمال – جنوب / ایران به دنبال جایگزین کردن مسیر بنادر شمالی برای ترانزیت کالا با کشورهای حوزه CIS / تأکید بر تسهیل فرآیند های صادراتی کالا / ضرورت توسعه زیرساخت های حمل و نقل جاده ای از بندرامیرآباد به بندرشهید رجایی و بالعکس پیام تسلیت مدیرکل بندرامیرآباد به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی پیام تبریک مدیرکل بندرامیرآباد در آستانه فرارسیدن روز خبرنگار پیام مدیرکل بندرامیرآباد به مناسبت بازگشت پیکر مطهر سردار شهید حاج رحیم کابلی موفقیت اداره کل بنادرودریانوردی امیرآباد در ممیزی مراقبتی سالانه برگزاری مراسم سوگواری شهادت سالار شهیدان در بندر امیرآباد سومین قله مرتفع ایران زیر پای کوهنوردان بندرامیرآباد تقدیر از همیاران ناجی اداره کل بنادرودریانوردی امیرآباد
روابط عمومی هنر اداره کردن وظایف ، شناسایی و ایجاد روابط مطلوب و حسنه بین سازمان و جامعه است
مدیرکل بندرامیرآباد در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی" ارتباطات و روابط‌عمومی " به فعالان این عرصه ، روابط عمومی را هنر اداره کردن وظایف ، شناسایی و ایجاد روابط مطلوب و حسنه بین سازمان و جامعه دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادرودریانوردی امیرآباد؛ محمدعلی اصل سعیدی پور در پیامی که به مناسبت فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه روز " ارتباطات و روابط عمومی " صادر کرد ، گفت روابط عمومی ها ماحصل تمام نمای تلاشهای یک سازمان برای کسب اعتماد ، تفاهم و پشتیبانی دو سویه با مردم و گروههای مرتبط با فعالیتشان می باشد که هر سازمانی باید آن را به عنوان چراغی راهنما جهت پیشبرد اهداف کلان خود بکار گیرد.

متن پیام محمدعلی اصل سعیدی پور به این شرح است:

ارتباطات مردمی در راستای تکریم ارباب رجوع جهت خوش نامی یک سازمان و ارزش نهادن به کرامت انسانی افراد ، از جمله موارد مهمی است که باید توسط هر سازمان موفقی رعایت شود و روابط عمومی کارآمد به‌ عنوان‌ یک هنر و علمی‌ مردمدار می تواند در این زمینه نقش بی بدیلی را ایفاء نماید.

در اهمیت کارکرد روابط عمومی در یک سازمان می بایست گفت ، روابط عمومی  به عنوان مشاوری امین و آگاه به افکار عمومی ، بازوی توانمند مدیریت سازمان در پیش بینی روند تغییرات نیازهای جامعه هدف ،  در تلاش است با کسب اعتماد و ایجاد تفاهم و پشتیبانی دو سویه با مردم و گروههای مرتبط با فعالیتشان ، چراغ راهی را برای سازمان متبوع خود ترسیم کند.

در نقلی دگر ،  در راستای ایجاد افکار مساعد و خلق گرایشهای مطلوب درون و برون سازمان ، حفظ و نگهداری افکار مساعد و تغییر نظرات نامساعد و پی بردن به خواسته ها و انتظارات مردم ، روابط عمومی ها را به عنوان یک "مدیریت میانجی" ، می توان واسطه بین مردم و سازمان ها معرفی کرد.

در پایان اینجانب با اغتنام از فرصت به دست آمده ، فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی اصحاب رسانه ، فعالان عرصه ارتباطات ، صاحبان اندیشه و قلم به خصوص همکاران ساعی و سخت کوش خودم در روابط عمومی اداره کل بنادرودریانوردی امیرآباد تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۰:۵۲
کد خبر : ۵۸,۰۴۳